10 VRAGEN AAN… ELLY!

Posted on July 11, 2011

1


869790764_5_oSRX

Elke week stellen we tien vragen aan één van onze medewerkers. Dezelfde vragen, zodat we stiekem steeds een beetje meer te weten komen over wat de helden achter de bar, aan de deur, bij de toiletten, achter de draaitafels of zelfs op kantoor bezig houden. Niet te persoonlijk natuurlijk, want geheel in de stijl van de Danzig, moet het wel Gewoon Gezellig zijn! Deze week stelden we onze vragen aan Elly, al zeven jaar hét gezicht bij de toiletten van de Danzig, en stiekem de drijvende kracht van de hele zaak!


Favoriete drankje:
Koffie verkeerd!

Meest gespeelde liedje in je iTunes: Oh.. Dat verandert steeds! Op het moment vind ik die ‘Partyrockers Anthem’ wel heel lekker.

Kun je mij ’s nachts voor wakker maken: Een harinkie met uitjes!

Het ideale avondje stappen: Mijn ideale avondje stappen is al zeven jaar werken in de Danzig. Het is altijd ‘Gewoon Gezellig’! Met m’n lieve collega’s lekker genieten en aan het werk zijn.

Beste Danzig-moment ever: Al een paar jaar geleden hadden we een personeelsetentje in de zaak. Op een gegeven moment leek het iemand leuk om een stoelendans te gaan doen.. Ik bleef over met de toenmalige bedrijfsleidster, en zij bleek behoorlijk fanatiek. Voor ik het wist werd ik vol van het podium gebeukt, maar toch zat ik tenslotte als enige op de stoel! Haha!

Niemand had ooit van mij verwacht dat ik: Dat ik zo’n beetje elke plaat beter ken dan de DJ’s! En dat ik zelf helemaal niet snoep. Alle zoetigheid die we boven bij de toiletten hebben, is aan mij niet besteed.

Lekkerste gasten op aarde: De mannen aan de deur! Zijn gewoon mijn broers! En natuurlijk m’n maatjes achter de bar. De gasten in de Danzig zijn als familie voor me, ze zijn me allemaal even lief.

Beste DJ: Ach, ik heb niet echt een voorkeur. Iedereen doet z’n best, en iedereen doet dat harstikke goed. En als ik het een keer een avondje niet goed vind, dan zeg ik het ook, he!?

Favoriete Danzig-collega:  Ineke!!

Het volgende wil ik nog even kwijt: ‘Mijn meiden’ boven zijn geweldig! We staan altijd voor elkaar klaar, en het is heerlijk om te zien dat we er elke keer weer met z’n allen voor gaan. Ik zeg weleens: één voor allen, allen voor één. Nou, in de Danzig is dat zeker zo! Eén grote familie!

Posted in: Tien Vragen