TIEN VRAGEN AAN… DJ BOU!

Posted on March 11, 2011

0


headerbou

Elke week stellen we tien vragen aan één van onze medewerkers. Dezelfde vragen, zodat we stiekem steeds een beetje meer te weten komen over wat de helden achter de bar, aan de deur, bij de toiletten, achter de draaitafels of zelfs op kantoor bezig houden. Niet te persoonlijk natuurlijk, want geheel in de stijl van de Danzig, moet het wel Gewoon Gezellig zijn! Deze week stelden we onze vragen aan top-DJ en Danzig-icoon, 30 jaar oud en woonachtig in Den Haag.


Favoriete drankje:
Normaal drink ik alleen Crystal Champagne, maar in de Danzig is een Mojito op z’n tijd ook best lekker.

Meest gespeelde liedje in je iTunes: Dat moet dan Billy Jean van Michael Jackson zijn.

Kun je mij ’s nachts voor wakker maken: Pizza!

Het ideale avondje stappen: Na een lange dag op het strand, lekker eten met vrienden en dan een goed strandfeestje. Met lekkere muziek, leuke mensen en lekkere drankjes! Top!

Beste Danzig-moment ever: Elke editie van de Haagse KoninginneNach is weer geweldig. Afgelopen jaar stonden al die duizenden mensen in de straat, en draaiden wij op het balkon. Toen we het Wilhelmus draaiden en daar ‘One’ van Swedish House Maffia achteraan mixten… Alle handen in de lucht, iedereen helemaal los. Kippenvel!

Niemand had ooit van mij verwacht dat ik: Een avontuurlijke wereldreiziger ben. En nog wel met een backpack! India, China, Nepal, Mexico, Jordanie, Mexico, Marokko, Maleisie… Been there, done that!

Lekkerste wijf op aarde: Poeh! Ik ken al die namen tegenwoordig niet meer… Haha! Pamela Anderson is zeker vergane glorie?

Beste DJ: De moeilijkste vraag.. Dat verandert eigenlijk heel vaak. Iemand met wie ik al jaren samen in de Danzig draai en echt heel goed is: DJ Roy!

Favoriete Danzig-collega: Dat zijn natuurlijk Elly en Ineke, onze toiletjuffen!

Het volgende wil ik nog even kwijt: Ik sluit me natuurlijk helemaal aan bij Jeroen (in het vorige stukje ‘Tien Vragen Aan’: vol gas ook dit jaar het allerbeste danscafe van Nederland worden. En als we daar weer met z’n allen voor gaan, dan moet dat lukken!

Posted in: Tien Vragen